perjantai 6. kesäkuuta 2014

My Day at the Gym

Tänään oli aika kiva päivä, koska kauan odotettu meikkipaketti tuli vihdoin perille. Minä sekä pari muuta kaveriani, jotka ovat myös tässä projektissa mukana tilattiin yhdessä ”vähän” meikkejä :D. Ostokset karkasi vähän käsistä. No minkäs teet jos rakastaa meikkejä  ja varsinkin nettishoppailua.

Today was pretty nice day, because our long waited make-up arrived finally. Me and my couple of friends who also are in this project ordered make-ups together. We ordered “some” make-ups, shopping  ran a little bit of hands. Well what can you do if you love make-ups and especially online shopping.  



Kävin myös  illemalla kuntosalilla. Käyn säännöllisesti kuntosalilla. Treenien jälkeen tulee niin mahtava, raikas ja energinen olo. Huolet häviää ja kunto paranee ja parasta on, kun huomaa itsessä muutoksia. No suunnitelmat eivät aina täsmää, vaikka kuinka haluaisi tehdä kunnon ruokailutapamuutoksia. Tietenkin se rasvainen ruoka ja kaloripommi houkuttaa enemmän, kuin parsakaalin syöminen:D. Minulle dieetit ovat vaikeita, enkä osaa koskaan seurata niitä. Syön normaalisti ja kyllä silti muutoksia tapahtuu, ilman että näännyttää itsensä kuoliaaksi :D 

 I also went to the gym later on the evening.  I go regularly to the gym and after the work out I feel so awesome, fresh and energetic.  All you worries and go away and your condition will be better and what’s the best is that you will notice some changes in yourself. But of course plans doesn’t always match, even though you want to change your diet. Of course the greasy food and calorie bomb diet is more attractive than eating broccoli :D. For me diets are hard and I don’t know how to follow them. I eat normally and still I see some results without having to starve myself to death :D


-FM

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti