torstai 15. toukokuuta 2014

The journey of the day

Northern Hijabeen arkea osa 2:

Tänä aamuna heräsin kello 9.00 niin kuin aina. Aamupalaksi söin puuroa.
I woke up this morning at 9 as usually. For the breakfast i ate porridge. 

Iltapäivällä sain katsottua sarjan, joka oli hieman pelottava, mutta menihän se siinä.
In the afternoon I got to watch TV series, which was a bit scary, but I still managed to watch it.


Myöhemmin päivä vain parani, koska sain lähteä perheeni kanssa kauppakeskus Skanssiin viettämään rentouttavaa päivää.
Later on I felt much better, because I got a chance to go with my family to the mall to spend some nice time.




Shoppailu sujui hyvin,  niin kuin toivoinkin.
The shopping went well, just like I wished.

Tulomatkalla siskoani väsytti tosi paljon, vaikka päivä olikin onnistunut.
Home coming my sister felt so tired after everything, even when the day went well.

 Shoppailun jälkeen sain tehtyä tämän maalauksen.
After the shopping I managed to do this art painting.




 S.G.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti